0
نوشته اصلی توسط M&H [ میهمان گرامی برای مشاهده لینک ها نیاز به ثبت نام دارید]
پس لطفا یه این سوالم جواب بدین:
دلیل این همه استفاده از آکوردهای اسپنیش در قطعات شما چیست؟ اگر واقعا دوستانی که این موسیقی ها رو کار می کنند رشته دانشگاهیشون موسیقی هست و اگر تئوری رو خوب بلدن آیا هیچ فرمول هارمونیک دیگری که فضای حسی جالب تری داشته باشه بلد نیستند؟
لطفا توضیح بدین چون شما گفتین نواوری خوبه! پس چطوره که از زمان خدا بیامرز ویگن (قدوبالای تو رعنا رو بنازم) تا فرامرز اصلانی (اگه یه روز!!!) و تا همین امروز! به غیر از این آکوردها چیز دیگری در قطعه های جدید نیست؟ (مثال در گام لا مینور!): آکوردها: لامینور، سل ماژور (دیگه اگه خیلی حرفه ای باشن فا ماژور و جالبه که می ماژور هم دیگه بی کلاسی شده و با همون سه تای اول آهنگها ساخته می شود)
شما هم که باز استدلال کردید (مردم!) من که گفتم (ما) هستیم که سلیقه مردم را می سازیم نه اینکه مردم از اول مادر زادی عاشق یک نوع موسیقی خاص باشند.
علاقه مندي ها (Bookmarks)